Komt u gezellig met ons meevliegen? Neem altijd uw paspoort of ID kaart mee!

.

Proefles en proeflespakket

{youtube}PrkDgfPqFkU{/youtube}

Proefpakket

Weet u al dat u de vliegopleiding wilt gaan volgen en wilt u vrijblijvend kennis maken met de Vliegclub Rotterdam dan is het proefpakket iets voor u. Het pakket bestaat uit 3 volledige lessen die meetellen in de totale opleiding. Wanneer u besluit verder te gaan met de opleiding tellen vlieguren en lessen dus gewoon mee. U verliest geen (vlieg)tijd en geld!

In het proefpakket zijn inbegrepen:

- 3 Briefings.
- 3 Starts op Rotterdam Airport.
- 3 "vlieguren" à 45min in een Robin DR400 inclusief instructeur.
- 3 Starts en Landingen op Rotterdam Airport.
- 3 De-briefings.
- Advies voor vervolg-opleiding.

Voor dit pakket geldt een speciaal actietarief van slechts 799 euro.

Boek nu

Bel nu met 010-4153353 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. voor uw eerste les. Mocht u vooraf meer informatie willen dan bent u altijd welkom op de vliegclub. Als u van te voren belt zorgen wij dat er iemand u te woord kan staan voor al uw vragen rond de vliegopleiding.

E-mailadres

logo vcr2017